Γλωσσάρι Συνδρομής

Ετήσια Επαναλαμβανόμενα Έσοδα (ARR)

Τα Ετήσια Επαναλαμβανόμενα Έσοδα (ARR) είναι η πιο δημοφιλής μέτρηση υγείας για οποιαδήποτε επιχείρηση συνδρομής — συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων Shopify που πωλούν προϊόντα εγγραφής και εξοικονόμησης ή προϊόντα συνδρομής. Δείτε τι ακριβώς σημαίνει, πώς να το υπολογίσετε και πώς διαφέρει από το MRR και τα συνολικά έσοδα.

Γρήγορη απάντηση

Τα Ετήσια Επαναλαμβανόμενα Έσοδα (ARR) είναι το συνολικό ποσό των προβλέψιμων, επαναλαμβανόμενων εσόδων που μια επιχείρηση συνδρομών αναμένει να λάβει από τις ενεργές συνδρομές της σε μια περίοδο 12 μηνών, κανονικοποιημένα σε ένα ετήσιο ποσό.

Ο τύπος ARR

Το ARR μετρά μόνο τα επαναλαμβανόμενα έσοδα — το προβλέψιμο εισόδημα από ενεργές συνδρομές. Δεν περιλαμβάνει εφάπαξ αγορές, τέλη εγκατάστασης και μη επαναλαμβανόμενες χρεώσεις.

Ο απλούστερος τρόπος για να υπολογίσετε το ARR είναι από τα Μηνιαία Επαναλαμβανόμενα Έσοδα (MRR):

  • ARR = MRR × 12

Ένα λειτουργικό παράδειγμα

Φανταστείτε μια μάρκα καφέ Shopify με 1.000 ενεργούς συνδρομητές που πληρώνουν κατά μέσο όρο 30 δολάρια το μήνα. Ο Συνολικός Επιτόκιος Ανάλωσης (MRR) της είναι 1.000 × 30 δολάρια = 30.000 δολάρια. Πολλαπλασιάστε επί 12 και το ARR του καταστήματος είναι 360.000 δολάρια.

Αν 100 από αυτούς τους συνδρομητές είχαν ετήσιο πρόγραμμα που πλήρωνε 300$ προκαταβολικά, εξακολουθείτε να υπολογίζετε 300$ ARR για τον καθένα — το ARR ομαλοποιεί κάθε πρόγραμμα στην 12μηνη αξία του, ανεξάρτητα από τον ρυθμό χρέωσης.

Τι σημαίνει το ARR του 1 εκατομμυρίου δολαρίων;

«$1 εκατομμύριο ARR» σημαίνει ότι μια επιχείρηση έχει δημιουργήσει μια επαναλαμβανόμενη βάση συνδρομών που παράγει ένα εκατομμύριο δολάρια προβλέψιμων εσόδων σε διάστημα 12 μηνών — που ισοδυναμεί με περίπου 83.333 δολάρια σε MRR. Αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία αποταμίευσε 1 εκατομμύριο δολάρια σε μετρητά αυτόν τον μήνα. Σημαίνει ότι, με τον τρέχοντα ρυθμό, οι ενεργές συνδρομές της αξίζουν 1 εκατομμύριο δολάρια ετησίως.

Για ένα κατάστημα Shopify , η επίτευξη του ARR ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων θα μπορούσε να μοιάζει με περίπου 2.800 συνδρομητές με μέσο όρο 30 δολάρια/μήνα ή 1.400 συνδρομητές με 60 δολάρια/μήνα. Τα ορόσημα ARR (100.000 δολάρια, 1 εκατομμύριο δολάρια, 10 εκατομμύρια δολάρια) είναι μια συνηθισμένη συντομογραφία για την κλίμακα μιας επιχείρησης συνδρομής.

ARR έναντι MRR έναντι συνολικών εσόδων έναντι εσόδων GAAP

Αυτοί οι αριθμοί συγχέονται συνεχώς. Τα ARR και MRR περιγράφουν την ίδια επαναλαμβανόμενη βάση σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Τα συνολικά έσοδα περιλαμβάνουν τα πάντα. Τα αναγνωρισμένα έσοδα (GAAP) είναι αυτά που θεωρούνται κέρδη στα λογιστικά βιβλία:

ΜετρικόςΤι μετράειΠαράθυρο
MRRΕπαναλαμβανόμενα έσοδα από συνδρομέςΑνά μήνα
ARRΤα ίδια επαναλαμβανόμενα έσοδα (MRR × 12)Ανά έτος
Συνολικά έσοδαΕπαναλαμβανόμενο + εφάπαξ + έξοδα αποστολής + φόροςΟποιαδήποτε περίοδος
Αναγνωρισμένα έσοδα (GAAP)Πραγματικά αποκτηθέντα/κρατηθέντα έσοδαΛογιστική περίοδος

Μοντελοποιήστε το ARR σας

Το ARR είναι ο αριθμός που παρακολουθούν περισσότερο οι επενδυτές και οι πάροχοι. Προσαρμόστε τα δεδομένα εισόδου για να δείτε πώς ο αριθμός των συνδρομητών, η τιμή και η απώλεια συνδρομητών επηρεάζουν τα ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδά σας:

Διαδραστική αριθμομηχανή
$234,000
ARR
$19,500
MRR
$1,365
Καθαρό νέο MRR / μήνα

Μόνο εκτιμήσεις. Τα ετήσια προγράμματα θα πρέπει να ομαλοποιούνται σε μηνιαία τιμή (ετήσια ÷ 12). RecurX αναφέρει αυτές τις μετρήσεις αυτόματα από τα δεδομένα της ενεργής συνδρομής σας Shopify .

Καθαρό νέο ARR και ARR ανά πελάτη

Δύο αριθμοί που οι περισσότεροι γενικοί οδηγοί παραβλέπουν, αλλά που έχουν σημασία για τη διαχείριση ενός προγράμματος συνδρομής Shopify :

  • Καθαρό νέο ARR = Νέο ARR + Επέκταση ARR − Συστολή ARR − Αναστροφικό ARR. Δείχνει εάν η επαναλαμβανόμενη βάση αυξήθηκε πραγματικά, καθαρή από τις ζημίες.
  • ARR ανά πελάτη = ARR ÷ ενεργοί συνδρομητές. Η αύξηση του ARR ανά πελάτη σημαίνει ότι οι upsells, τα πακέτα και οι αναβαθμίσεις επιπέδου λειτουργούν.

Συνηθισμένα λάθη ARR

Το ARR φουσκώνει εύκολα. Αποφύγετε τα εξής:

  • Προσμέτρηση εφάπαξ παραγγελιών, εγκατάστασης ή αποστολής ως επαναλαμβανόμενες.
  • Ετήσιες δοκιμές ή πρώτες παραγγελίες με έκπτωση στην πλήρη τιμή.
  • Αγνοώντας την ακούσια απώλεια πελατών λόγω αποτυχημένων πληρωμών.
  • Διπλή καταμέτρηση αναβαθμίσεων ως νέες και ως επεκτάσεις.
  • Ανάμειξη του καταχωρημένου ARR με τα αναγνωρισμένα έσοδα (GAAP).

Πώς να καλλιεργήσετε το ARR

Υπάρχουν μόνο τέσσερις μοχλοί που κινούν το ARR και μια καλή εφαρμογή συνδρομής βοηθάει με όλους αυτούς:

  1. Αποκτήστε περισσότερους συνδρομητές (νέο MRR).
  2. Αυξήστε τη μέση αξία παραγγελίας μέσω πακέτων, κλιμακωτών εκπτώσεων και upsells (επέκταση MRR).
  3. Μειώστε την ακούσια απώλεια πελατών ανακτώντας τις αποτυχημένες πληρωμές με αυτοματοποιημένη ειδοποίηση.
  4. Μειώστε την εκούσια απώλεια πελατών με ευέλικτες επιλογές παύσης/παράλειψης/εναλλαγής αντί για ακύρωση.

Παρακολούθηση ARR στο Shopify

Οι εγγενείς αναφορές του Shopify δείχνουν τις συνολικές πωλήσεις και όχι τα κανονικοποιημένα επαναλαμβανόμενα έσοδα, επομένως οι έμποροι με συνδρομή χρειάζονται μια ειδική εφαρμογή για να δουν το πραγματικό ARR. RecurX εμφανίζει το MRR και το ARR σε πραγματικό χρόνο, παράλληλα με το churn, το LTV και τη διατήρηση κοόρτης, και η αυτοματοποιημένη ανάκτηση πληρωμών προστατεύει άμεσα την επαναλαμβανόμενη βάση στην οποία βασίζεται το ARR.

Συχνές ερωτήσεις

Τι σημαίνει ο όρος ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα;

Τα ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα (ARR) είναι η αξία των προβλέψιμων, επαναλαμβανόμενων εσόδων μιας επιχείρησης συνδρομών, κανονικοποιημένα σε μια περίοδο 12 μηνών. Μετρά μόνο τα επαναλαμβανόμενα έσοδα συνδρομών — όχι τις εφάπαξ πωλήσεις — και υπολογίζεται ως MRR × 12.

Πώς μπορώ να υπολογίσω τα ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα;

Η απλούστερη μέθοδος είναι ARR = MRR × 12. Εναλλακτικά, αθροίστε την ετήσια αξία κάθε ενεργής συνδρομής: τα μηνιαία προγράμματα συνεισφέρουν (μηνιαία τιμή × 12) και τα ετήσια προγράμματα συνεισφέρουν την πλήρη ετήσια τιμή τους. Εξαιρούνται οι εφάπαξ αγορές, τα τέλη εγκατάστασης, τα έξοδα αποστολής και οι φόροι.

Τι σημαίνει το ARR του 1 εκατομμυρίου δολαρίων;

Το ARR 1 εκατομμυρίου δολαρίων σημαίνει ότι οι ενεργές συνδρομές μιας εταιρείας δημιουργούν 1.000.000 δολάρια προβλέψιμων εσόδων σε διάστημα ενός έτους με τον τρέχοντα ρυθμό εκτέλεσης — περίπου 83.333 δολάρια σε MRR. Αντικατοπτρίζει την επαναλαμβανόμενη βάση, όχι την είσπραξη μετρητών ενός μόνο μήνα.

Ποιο είναι ένα παράδειγμα ετήσιων επαναλαμβανόμενων εσόδων;

Μια μάρκα καφέ Shopify με 1.000 συνδρομητές που πληρώνουν 30$/μήνα έχει 30.000$ MRR και επομένως 360.000$ ARR. Εάν έχει επίσης 100 πελάτες σε ένα πρόγραμμα 300$/έτος, αυτοί προσθέτουν 30.000$ επιπλέον, φτάνοντας τα 390.000$ συνολικά ARR.

Περιλαμβάνει το ARR εφάπαξ αγορές;

Όχι. Το ARR μετράει μόνο τα προβλέψιμα, επαναλαμβανόμενα έσοδα από συνδρομές. Οι εφάπαξ αγορές, τα τέλη εγκατάστασης και τα έξοδα αποστολής εξαιρούνται και εμφανίζονται στα συνολικά έσοδα.

Σχετικοί όροι

Ξεκινήστε να αυξάνετε τα επαναλαμβανόμενα έσοδα στο Shopify

RecurX διαθέτει ένα δωρεάν πρόγραμμα για πάντα και μηδενικές χρεώσεις συναλλαγών σε κάθε επίπεδο. Εγκαταστήστε το σε λίγα λεπτά.

Εγκαταστήστε RecurX δωρεάν →